نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2180
-
الف
+

«جواد جوادی» در سریال »«بچه مهندس 4» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «محمدرضا رهبری» بازیگر سریال «بچه مهندس 4» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «محمدرضا رهبری» بازیگر «جواد جوادی» در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» در 5 جدی (دی) سال 1361 در تهران زاده شد.

محمدرضا رهبری

وی به دلیل علاقه بسیاری که به بازیگری داشت پس از تحصیلات دانشگاهی در رشته ورزشی دست از کار بر نداشت و در سال 1381 دوره های تخصصی بازیگری را زیر نظر مرحوم «امین تارخ» گذراند.

سرانجام به عنوان مجری برنامه «موج نو تاکسی» در سال 1384 نخستین تجربه خویش را در تلویزیون کسب نمود و بعد از نشر برنامه، پیشنهادهای زيادی در خصوص بازی در سریال ها و تله فلم ها به او شد.

اولین تجربه بازیگری وی حضور در سریال «گلریزان» بود.

محمدرضا رهبری

در سال 1386 با سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی «حسن فتحی» با ایفای نقش در کنار هنرمند بزرگی چون «علی نصیریان» وارد قاب تلویزیون شد. 

محمدرضا رهبری

این هنرمند جوان ایرانی همچنین در سریال های «عبور از پاییز»، «به کجا چنین شتابان»، «دولت مخفی»، «آخرین بازی»، «دوردست‌ها»، «پرستاران»، «چرخ فلک»، «راه و بیراه»، «خانه امن»، «دادزن» و فلم های «هشت چهار»، «شانه دوست»، «بهت»، «ایکس لارج»، «سرزمین آبی» و «گیج‌گاه» ایفای نقش داشته است.

محمدرضا رهبری محمدرضا رهبری

گفتنی است سریال «بچه مهندس 4» با هنرنمایی «محمدرضا رهبری» به جز روز های پنجشنبه هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر